[[Banner]]
   

Як ви працюєте над  проектами?

Ми маємо власну технологію розробки проекту, що починається з точного визначення цілей та завдань.

Визначення цілей та завдань складається з 4-х кроків:

  • Визначаємо відповідність проекту загальній маркетинговій стратегії компанії\бренду;
  • Визначаємо очікувану реакцію аудиторії, інші результати заходу;
  • Визначаємо цільову аудиторію (аудиторії) заходу;
  • Визначаємо основне рекламне повідомлення заходу (серії заходів).

Ми завжди просимо наших клієнтів якомога детальніше дати відповіді саме на ці питання в кожному брифі. Після того, як всі сторони дійшли згоди щодо відповідей на 4 основних питання, Агентство починає роботу над креативом. Кожну ідею (сценарій) ми оцінюємо відповідно до  5 критеріїв оцінки креативної концепції:

  • Ідея повинна 100% працювати на досягнення поставлених завдань і бути ефективною з точки зору бюджету;
  • Бренд\продукт\послуга\головна ідея мають бути справді ключовою складовою  івенту, до якої більшість часу буде прикута увага присутніх;
  • Ідея повинна передбачати інтерактивне спілкування між брендом та аудиторією (створення власного позитивного досвіду в кожного присутнього);
  • Ідея  має бути оригінальною, такою, що її не можна легко адаптувати до будь-якого іншого бренду;
  • Послідовність подій під час заходу  має бути витримана за принципом драми: зав’язка, кульмінація, розв’язка.

Більш детально про визначення цілей і критерії оцінки  читайте в розділі статті

Після того, як  ідею затверджено, готується фінальний кошторис  і починається робота над втіленням проекту.

Зазвичай першим етапом робіт є дизайн та виробництво всіх необхідних матеріалів, оскільки цей процес є найбільш тривалим в часі.

Одночасно з цим відбувається бронювання майданчику (ів) і передплата запрошеним зіркам (якщо вони передбачаються)

Весь перелік та хід робіт фіксується в таймінг-плані, який ми надаємо клієнту разом із кошторисом.

Чи є у вас готові сценарії корпоративів?

Ні. Немає. Оскільки ми вважаємо корпоративи важливим чинником внутрішнього
PR, ми щоразу створюємо унікальну подію, яка відповідає стратегії та цінностям
кожної конкретної компанії.

Правда, що ви працюєте тільки з великими бюджетами?

Ні, не правда.  Ми не відмовляємо клієнтам з будь-якими бюджетами. Іноді
ефективні акції коштують не надто дорого, головне – правильний підхід та ідея.
Тому ми впевнені в тому, що найдорожче в нашій роботі – саме ідеї.

 

404 Not Found

404

Not Found

The resource requested could not be found on this server!