[[Banner]]
   

Парадокси українського івент-маркетингу

Від автора. Все, що Ви прочитаєте в цій статті, спрямовано, перш за все, на спеціалістів з
маркетингу, івент-менеджерів, всіх, хто вже працює  в цій галузі. Я спеціально,
де можливо, уникала наведення якихось практичних прикладів, або кейсів для того,
щоб не відволікатися на деталі і розбір якихось конкретних подій. Для мене
набагато важливішим було описати загальні закони та правила.Я буду дуже вдячна
всім за найжорсткішу критику, доповнення і запитання.

З повагою,

Наталія Склярська

Патріотичний прагматизм

Ця стаття була написана півроку тому ще до Олімпіади, але якось руки не доходили перечитати, виправити і опублікувати.

1 вересня гарний привід подивитися на спонсорський сезон 2008 і поділитися думками …

Джерелом натхнення для цього опусу стала стаття Kim Skildum-Reid опублікована на сайті Канадського Інституту Маркетингу

З повагою,

Наталія Склярська

 

Україна — внутрішній PR

Наш PR відділ зробив невеличке дослідження тематики щоденної преси в Україні з точки зору внутрішнього PR.

Результати налякали нас самих. Читайте, коментуйте.

Завжди Ваші,

G.E.M.

 

طراحی سایتطراحی وب سایتسئوسئو سایتبهینه سازی سایتوکیل دادگستریوکیل پایه یکوکیل پایه یک دادگستریوکیل دادگستریوکیل پایه یکوکیل پایه یک دادگستریبهترین وکیلوکالتوکیل دادگستریدوره mbaدستگاه بسته بندی