[[Banner]]
   

Парадокси українського івент-маркетингу

Від автора. Все, що Ви прочитаєте в цій статті, спрямовано, перш за все, на спеціалістів з
маркетингу, івент-менеджерів, всіх, хто вже працює  в цій галузі. Я спеціально,
де можливо, уникала наведення якихось практичних прикладів, або кейсів для того,
щоб не відволікатися на деталі і розбір якихось конкретних подій. Для мене
набагато важливішим було описати загальні закони та правила.Я буду дуже вдячна
всім за найжорсткішу критику, доповнення і запитання.

З повагою,

Наталія Склярська

Патріотичний прагматизм

Ця стаття була написана півроку тому ще до Олімпіади, але якось руки не доходили перечитати, виправити і опублікувати.

1 вересня гарний привід подивитися на спонсорський сезон 2008 і поділитися думками …

Джерелом натхнення для цього опусу стала стаття Kim Skildum-Reid опублікована на сайті Канадського Інституту Маркетингу

З повагою,

Наталія Склярська

 

Україна — внутрішній PR

Наш PR відділ зробив невеличке дослідження тематики щоденної преси в Україні з точки зору внутрішнього PR.

Результати налякали нас самих. Читайте, коментуйте.

Завжди Ваші,

G.E.M.